در گیم میکر برای تغییر سرعت و تغییر زاویه یک object می توانیم از دو متغیر direction و speed استفاده کنیم. اما توابعی هم برای این کار وجود دارند که کد نویسی را برای ما کمتر می کنند. نام این تابع set_motion است که ما با استفاده از آن می توانیم سرعت و زاویه یک object را تنظیم کنیم.
کار با این تابع اینگونه است:
set_motion(dir, speed);
set_motion(سرعت, جهت);
در قسمت dir ما باید زاویه مورد نظر و در قسمت speed هم سرعت مورد نظر را وارد کنیم. برای مثال:
set_motion(100, 10);
در مثال بالا زاویه object ما 100 و سرعت آن 10 تنظیم می شود.
مشکل من اینه که وقتی یک ابجکت که داری چندتا تصویر هست که داره راه میره ..رو در گیم میکر میزارم و تیک show previw رو میزنم سرعتش 30هستش وقتی سرعت رو کم میکنم و تیک تایید رو میزنم وبازی رو ران میکنم اجرا .. باز سرعتش 30هستش مشکل از کجاست ……روی چندتا نسخه گیم میکر انجام دادم همین توری مشه سرعت پخش انیمیشن رو میارم پایین تایید میکنم وقتی ران میکنم سرعتش بالاست پایین نمیاد